Klachtenprocedure

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

De garantie wordt verleend mits er een geldige aankoopfactuur overlegd kan worden waarop duidelijk de aankoopdatum en het product vermeld wordt.

 

Wat valt buiten de garantie:

– Schades door onzorgvuldig gebruik, slordigheid of opzettelijke beschadigingen.

– De garantie vervalt indien onjuiste schoonmaakmiddelen zijn gebruikt

– De garantie vervalt wanneer niet bevoegde personen reparaties hebben uitgevoerd of wanneer er onderdelen van een ander fabricaat worden gebruikt. 

Bij levering van onze producten dient een inspectie plaats te vinden of de producten in goede staat ontvangen zijn. Eventuele beschadigingen dienen binnen 8 dagen na levering aan ons bekend gemaakt te worden middels het sturen van een mail.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klacht@jawiglasdesignshop.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.